Hvad er måltidsknappen?

Måltidsknappen er en indkøbswidget og et samarbejde mellem en række bloggere og en online dagligvarebutik, der skal gøre det nemt for dig at få leveret varer til din yndlingsopskrift. Måltidsknappen er udviklet for at gøre hverdagen nemmere for os allesammen, da den gøre vejen fra opskrift til måltid kortere. Vi har i øjeblikket implementeret Måltidsknappen på 5 forskellige madblogs, som du kan læse mere om på forsiden. Måltidsknappen omdanner ingredienserne i deres opskrifter til dagligvarer, som du kan lægge i kurven direkte på bloggen. Når du har valgt dine yndlingsopskrifter klikker du dig videre til REMA 1000 med Vigo, som Måltidsknappen samarbejder med. Dine varer fra Måltidsknappen bliver sendt videre til kurven på REMA 1000 med Vigo’s app eller hjemmeside. Derfra kan du handle videre på REMA 1000 med Vigo’s hjemmeside eller gennemføre købet af dine varer.

Hvad er REMA 1000 med Vigo?

REMA 1000 med Vigo er et indkøbs- og udbringningsfællesskab startet af REMA 1000. Du få leveret varer fra REMA 1000, og det er dermed også REMA 1000 med Vigo der leverer varerne til opskrifterne. Det er hjælpsomme folk fra dit nærområde, som melder sig som udbringere. Når du har gennemført et køb på REMA 1000 med Vigo’s app eller hjemmeside, så er der en udbringer, der tager opgaven, og du kan følge med hele vejen. Udbringeren sørger for at handle varerne for dig i en lokal REMA 1000 og levere dem til din adresse.

REMA 1000 med Vigo sikrer, at der ikke er noget minimumsbeløb, at der kun er få timers levering, og at der er levering i hele landet.

Læs mere her

Hvornår kommer mine varer?

Du vælger selv et tidsinterval, hvor det passer dig bedst at få leveret dine varer. Du kan du læse mere om, hvornår du kan få leveret dine varer her

Hvordan foregår betalingen af mine varer?

Måltidsknappen og bloggen har intet at gøre med selve betalingen. Det er alene online dagligvarebutikken, der står for den del. I det her tilfælde er det REMA 1000 med Vigo, du skal rette henvendelse til. Læs mere her

Kan jeg tilføje andre varer til min indkøbsliste? 

Ja, det kan du sagtens. Når du er gået til kassen på shop.rema1000.dk, kan du herefter lave de ekstra indkøb, du har brug for.

Hvad hvis der mangler noget i min ordre?

Hverken Måltidsknappen eller bloggen har noget med selve ordrehåndteringen at gøre. Det er alene online dagligvarebutikken, der står for den del. I det her tilfælde er det REMA 1000 med Vigo, du skal rette henvendelse til. Læs mere her

Kan jeg gemme mine tidligere købte varer?

Ja, som kunde hos REMA 1000 kan du se alle dine tidligere køb, hvis du er logget ind. Se mere på https://shop.rema1000.dk/

Kan jeg afbestille/fortryde min ordre?

Hverken Måltidsknappen eller bloggen har noget med selve ordrehåndteringen at gøre. Det er alene online dagligvarebutikken der står for den del. I det her tilfælde er det REMA 1000 med Vigo du skal rette henvendelse til. Læs mere her

Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg oplever problemer?

Hvis det er af teknisk karakter på bloggen, eller du gerne vil have vores indkøbswidget på din egen madblog eller har forslag til forbedringer, skal du endelig kontakte os her. Har du problemer med levering, betaling etc. er det REMA 1000 med Vigo som du skal rette henvendelse til.

Du kan kontakte Vigo direkte her eller ring på 88 81 65 00 hvis det haster.

Hvorfor kan jeg ikke se min kurv på tværs af faner?

Hvis du har blokeret cookies fra Måltidsknappen, så kan din kurv på Måltidsknappen ikke blive vist på tværs af forskellige faner, hvis du går ind på bloggen fra en ny fane eller en ny side. Derfor skal du acceptere cookies fra Måltidsknappen.